20 Kasım 2010 Cumartesi

boş sokak

evet aslında ne istiyordum?
  1. ne olmak istiyordum?
  2. nerede olmak istiyordum?
  3. kiminle olmak istiyordum?

düşününce şimdi, bu soruların hepsini ,aklımdan birsürü şey geçiyor.farkediyorum ki aklımda geçenlerin hiçbiri şuan yaşadıklarım değil.
peki mutlu muyum?
mutsuz olmam gerekmez mi?
eğer mutsuz değilsem mutlu olmalıyım değil mi?
sa nırım ben ne mutluyum ne de mutsuz.ben arada kalmışlardanım .araftayım.hayat bana ne getirirse kabul edenlerden .günler geçiyor.ve ben zamanın geçmesine izin veriyorum.sanki dur desem duracak ya. zmana ne zaman kafa tutabildiim?o beni de önüne katıp gidiyor ve ben direnmiyorum.sadece izliyorum..
    tabi bu arada kendimi koyvermişte değilim .üzerime düşen ne varsa yapmaktayım.bazen aksasada bu durum yapıyorum sonuçta.evime tıkılıp kalmıyorum.arkadaşlarımla buluşuyorum makyajımı yapıyorum dışarı çıkıyorum..anneme yardım ediyorum ve ve müziğimi dinliyorum . müziksiz olmz dimi.=)müzik demişken bugünün şarkısı boş sokak olsun...
     
    ajda pekkan derki bu şarkı da:
    Hiç niyetim yoktu,
    Ben maziye dönüp seni anıp düşünmeye,
    Eski bir şarkının o an birden,
    Geldiğini duydum penceremden,
    Koştum birden koştum,
    Baktım hemen,
    Seni aradım hep penceremden,
    Gözlerimde yaşlar birden coştu,
    Fakat ne yazık ki sokak boştu.
    Lalalala lalallala lalalalallla
    Fakat ne yazık ki sokak boştu…
    Gözlerim dolaştı,
    Bir bir bu yollarda,
    Aradım seni her köşe başında,
    Kalbim ağlarken,
    Ahh ne yazık ki,
    Beklide sen, sen başka kollarda…
    Kapandı pencerem şarkım sustu,
    Artık o kalbimde çalıyordu,
    O eski hislerim tekrar coştu…
    Fakat ne yazık ki sokak boştu.
    Lalalalaa lalalallaaal laaaalalalal
    Fakat ne yazık ki sokak boştuuuuuuu her şarkıyı yüreği mle dinlerim ben,söyleyenin yerine koyarım kendimi sadece söylemiyorum da yaşıyorum ,bakan benmişim gibi boş sokağa ve gördüğümde o boş sokağı yüreğimde duyduğum aşk acısı......  tam olarak hissedemezdim belki ama ..... demiştim ya aşkı şarkılardaki gibi yaşamak isterdim ,evet belki herkes aşık olur ,şarkılar bu aşklar üzerine yazılmıştır doğru ama hiçbiri notalarla birleşmemiştir,hiçbiri bu kadar büyülü olamaz  müzik onlara ruhunu vermeden, bana göre aşk bir müziktir
    söyleyeni saran dinleyeni büyüleyen ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder