19 Kasım 2010 Cuma

döndümmm

uzun zaman oldu belki yazdıklarımı beğenmediğimden belki de yazmaya üşendiğimden kaynaklandı bu upuzun zaman ama geldim...
nedeni ise tamamen sıkıntıdan ne yapacağımı bilemez hale düştüğümde aklıma gelen bloğum ..
......
şu kuzenler çok can sıkıcı olabiliyorlar ama nedense bana bakan iri gözlü sevimli kıza hayır diyemiyorum
bütün gün onunla uğraşmanın verdiği bir yorgunluk çöktü omuzlarıma kalkmak niyetinde değiller.
yorgunluk nasıl çıkar kahveyle ..içtim ama pek faydası olmadı sanırım..
annemin bana kahve yaptırmak için öne sürdüğü bahanelerede bayılıyorum bu arada
  1. senin kahven çok güzel oluyor ..
  2. senin kadar iyi yapan birini görmedim gibi ...
 bugün nedense bu şarkıya çok takıldım
o giderse ben varım ayten alpman

eski şarkılar.....
öyle bir aşk öyle  duygu yüklü eski şarkılar
çok uzaklara alıp götürüyorlar beni
bazen diyorum ki keşke bu şarkılarda ki gibi sevsek birbirimizi
birbirimize sevdiğimizi şarkılarda ki gibi söylesek söyleyebilsek
ozaman kim inanmaz benim seni sevdiğimi yada senin beni
aşkı sanırım bu şarkılardaki gibi yaşamak isterdim ...
Bir akşam gözünde aşk tüterse
Geçmiş günler aklından geçerse
Kalbin bomboş ümitler biterse
Sen üzülme ben varım

Neler geçti kimbilir başından
Sevgi umdun hep başkalarından
Ağlama gidenlerin ardından
O giderse ben varım

Zaman durdu sanki
Beklerken seni
Ben bir tek sevgiye
Bağladım kalbimi
Ayrılmam istersen hiç yanından
Çağırsan gelirim çok uzaklardan
   Eskiden korkardım yalnızlıktan ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder