25 Kasım 2010 Perşembe

black

karanlık uçsuz bucaksız.... ışığa gitmek için ışığı görmem gerekir mi, ya gözlerim görmüyorsa ışığı nasıl bulacağım?duyabilir miyim onu.,sesine doğru adım atabilir miyim? peki ya duyamıyorsam??
şimdi napabilirim hem duyamıyor hem göremiyorken ışığı bulabilir miyim..

ellerimi uzatıyorum bilmiyorum ne yöne ,tutmanı beklerken ışığı arıyorum,tuttuğunda ellerimi ,hissediyorum,  ne görmeme gerek var şimdi ne de duymama ışığım yanı başımda.
                                                   .......................................................
ne kadar şanslı olduğum geldi ilk aklıma ,izledikçe sürükleniyor ve sonunda neler yapabileceğini merak ediyorsunuz ,hayran kalıyorsunuz mutluluğuna ,sevincine,hissettiklerine,gözleriniz doluyor..
   öğretmen kelimesi belki ilk defa bu kadar anlam kazandı gözümde...siyah dünyayı aydınlatan bir ışık ...


                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder