1 Ağustos 2010 Pazar

sihirli değnek lazım

nedense yazmaya o kadar üşeniyorum ki aslında bugün o kadar sıkıcı bir gündü ki
yazacak pek bir şeyimin olmaması da üşengeçliğimin nedeni olabilir
içimden evet bugün hangi konuyu irdeliyelim demek geliyor
hangi konuyu tartşsak ve sizi bilgilendirebilsem sevgili kamuoyum. (tabi burda kamuoyu olan da sen oluyorsun fidan :)
2 saattir aynı şarkıyı dinliyorum ve onu değiştirmeye bile üşeniyorum

 offfff ta tanrım ne olur beni gör gör de bana bir şeyler yap
ne yapmanı istediğimi bile bilmiyorum ama bana birşeyler yapmalısın
çıkamıyorum, kendimi sıkışmış gibi hissediyorum
elimi kolumu bağlamışlar hareket edemiyorum gibi
uyuşmaya başladığımı hissediyorum
okadar bulanıkki önüm s hiçbirşey göremiyorum
mesela şuan kendimi terkedilmiş hissediyorum
nefret edilerek yalnız bırakılmış gibi
tüm enerjimi almışlarda sadece nefes alıyorum
 işte bu yüzden bana birşyler yapmalısın 
çünkü bu böyle gitmezz
gitmesin :( 

1 yorum:

  1. şey, şu tasarım bölümünden böyle bikaç sıfat ekleyebiliyorsun yazının altına. işte mesela ben de "sevdim" ve "du bidaha okuyim" optionları var. yazıyı okuyan kişi kendi kararını veriyor. sen de yapmalısın. hatta sevmedim seçeneği olmalı ki bu yazı için hemen tıkliyim ona.

    çünkü sevmedim. sen karamsar olmayı haketmiyorsun çünkü.bırak başkalarına ıslak saç kötü,yapışkan düşünceleri.

    gör bak ne güzel yerlerde olacağız.kendi karamsarlıklarımı senin için iyilik meleği olduğum zamanlarda törpülüyorum. =))

    güzel şeyler düşün, bak ne güzel şeyler yazacaksın ve onları yaşayacaksın.

    bana güzel hikayeler anlat.kamuoyu güzel şeyler duymak istiyor =))

    YanıtlaSil