31 Temmuz 2010 Cumartesi

bir başlangıç daha

bugün bir telefonla uyandım.pek iyi haberler aldım diyemem .hatta hayal kırıklığı yaşadığımı bile söyleyebilirim.
hayat bana yine mi oyun oynuyor .. neden ben... sorularını kendime sormaya başladığımı gören annem sanırım birazda bu yüzden hadi üniversite bakmaya gidiyoruz dedi.
iyiki de demiş .yoksa nasıl çıkardım yeni bir kaostan bilmiyorum.sanırım kafamda az çok şey belli olmaya başladı... yarınım daha mutlu olabilecek diyebiliyorum hiçbirşey bilmeden.geri dönüp
şu son günlerimi değerlendirirsem :
ne kadar kendinizle başbaşa kalırsanız ,
ne kadar çok düşünürseniz,
 kendinizi dünyadan ne kadar soyutlamaya çalışırsanız okadar yalnız kalıyorsunuz.
kısacası yalnızlığınızı bir bakıma siz yaratmış oluyorsunuz.
ve yine gösterdi ki şu son günler ;insan umudu olmadan ,hayal etmeden, mutlu olamıyor,karamsarlık sarınca her yanını kolay kolay da çıkamıyor :D
bunu atlattığıma atlatmamı sağlayacak insanların yanımda olmasına okadar çok seviniyorum ki..
onlar iyiki var ve ben iyiki o insanlara sahibim .
işte bu yüzden bile mutluyum şuan ..
mutluyum
mutluyum ve 
mutluyummmmm.... 

1 yorum:

  1. yuppiii!!! =)
    meraklıyım, meraklıyım ve meraklıyım...

    neler oluyor beybi?! ;))

    YanıtlaSil